×

DOSTAWA

1. Warunki dostawy:

Produkty zakupione w sklepie internetowym dywyta.pl realizowane są przez przez firmę kurierską DPD, Pocztex, inPost kurier, Ambro Express oraz paczkomaty InPost.

Koszt przesyłki uzależniony jest od gabarytu zamawianego produktu.

  • mała przesyłka 19.99 zł
  • średnia przesyłka 45.00 zł
  • duża przesyłka 159.00 zł
  • ponadgabarytowa przesyła - paleta EURO 199.00 zł

Uwaga: Przesyłki gabarytowe (rulony o długości powyżej 220 cm) nie są wnoszone przez kurierów.

2. Czas dostawy:

Czas realizacji zamówienia (czyli czas przekazania przesyłki w ręce firmy przewozowej) wynosi 24h. W przypadku produktów na indywidualne zamówienie klienta czas realizacji może wydłużyć się do 60 dni roboczych.

Termin dostawy zamówionego Towaru może wynosić od 1 do 7 dni roboczych od dnia przekazania przesyłki w ręce firmy przewozowej.

3. Informacje ogólne:

Dostawy za pośrednictwem dostawcy zewnętrznego realizowane są wyłącznie w dni robocze. Niestety nie ma możliwości ustalenia godziny odbioru przesyłki.

Zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Klienta adres najpóźniej siódmego dnia roboczego od momentu przekazania przesyłki w ręce firmy przewozowej.

Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji Zamówienia w przypadku istnienia wyraźnych wątpliwości co do osoby Klienta lub gdy Zamówienia nie udało się potwierdzić, a zostało ono uznane przez Sprzedawcę za wymagające potwierdzenia lub gdy Klient nie przestrzega zasad Regulaminu lub gdy Zamówienie nie może być zrealizowane z przyczyn logistycznych.

Sprzedawca przekazuje elektroniczny dokument sprzedaży na podany przez klienta adres e-mail w momencie wydania przesyłki firmie przewozowej.

Nieuzasadniona odmowa przyjęcia Dostawy przez Klienta traktowana jest jako naruszenie postanowień niniejszego Regulaminu. Niekompletność Zamówienia nie może być powodem odmowy przyjęcia Towarów.

Dostawca zewnętrzny zostawia przesyłkę osobie znajdującej się pod adresem wskazanym przez Klienta. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za doręczenie Zamówienia do rąk własnych Klienta.

W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego w trakcie składania Zamówienia adresem Dostawy, pracownik firmy kurierskiej pozostawi Awizo. Kurier podejmie trzykrotną próbę dostarczenia przesyłki, po czym zostanie ona odesłana do Sprzedawcy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia doręczenia przesyłki leżące po stronie Klienta. Sprzedawca spróbuje wysłać przesyłkę ponownie po wyeliminowaniu przeszkód uniemożliwiających dostarczenie Zakupów. W takim wypadku Klient musi liczyć się z poniesieniem dodatkowej opłaty, w identycznej wysokości co przy pierwszej wysyłce tego zamówienia.

PŁATNOŚĆ

Należność za Towar oraz ewentualne Koszty dostarczenia Towaru mogą być regulowane w jednej z następujących form płatności:

a) płatność za pobraniem*
b) płatność dokonywana on-line za pośrednictwem systemu realizującego płatności on-line (Przelewy24.pl)

*Dodatkowa opłata naliczana przez przewoźnika nie podlega zwrotowi w przypadku odstąpienia od umowy.